ellenzijm.reismee.nl

Sommersemester

En nu gaat het Zomersemester beginnen! Of eigenlijk is het net begonnen. Gisteren heb ik mijn eerste koorrepetitie gehad, met een mega werk van Penderecki. Het heet ‘Seven Gates of Jerusalem' (Symphony No.7) en is voor solisten, spreekstem, 3 (!!!) gemengde koren en een orkest! Helaas is het concert in November, dus nou mis ik het eindresultaat wel een beetje... Maar het hele werk wordt wel voor de zomer ingestudeerd :-) Dit doen ze samen met een conservatorium uit Krakau, want hier hebben ze eigenlijk maar 2 koren en het orkest is ook niet groot genoeg. Straks heb ik een analyse les, maar ik weet eigenlijk nog niet zo goed waarover, dus ga er maar heen en zal het dan wel zien...
Verder zit ik momenteel even zonder internet, want mijn huisgenootjes zijn verhuisd en ik deelde hun verbinding. Ben dus tot school en internetcafé verbannen tot ik heb uitgevogeld hoe ik het zelf moet krijgen.
Vandaag heb ik wel weer even lekker gestudeerd, al kom ik niet helemaal aan het aantal uren dat ik hier normaal maak, maar een beetje een rustige start kan vast ook geen kwaad :-) En ik heb wel een hoop vingerzettingen uitgepuzzeld! Ook belangrijk.
Oja, het weer: grijs, mierzerig enzovoorts. Volgens mij ben ik precies in de tweede ‘graue Periode' van dit jaar terechtgekomen. Dan was het weer op Texel toch beter vorige week! Verreweg het beste van dit jaar tot nu toe ?
Daarom zet ik van die paar dagen maar een paar foto's op de weblog (dat was tenslotte ook een reis!) en komt er later wel weer eens wat vanuit hier. Tot dan!

Groetjes,
Ellen
P.S. Aansluitend op de p.s. van mijn vorige verhaaltje: ik heb dit keer verreweg de langste reis tot nu toe gehad! (11,5 uur inclusief alles, 10 uur treinen ofzo, maja, wel erg mooie stukjes van Duitsland gezien ;-) ).

Reacties

Reacties

tante Marian

Hoi Ellen, Ja wat heb je het getroffen op ons wonderschone eiland hé en wat hadden we een prachtig weer. Het is hier nog steeds mooi weer hoor. Papa is ook nog geweest want we hadden reunie wvan onze lager school. Was super gezellig.Wel vervelend dat je nu zo'n lange reis hebt gehad. Nou studeerse maar weer en ik hoop dat je nu weer verbinding hebt met het internet.
Liefs tante Marian

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!