ellenzijm.reismee.nl

Een Kamer (voorlopig)

Vandaag heb ik een contract getekend voor een kamer voor 2 maanden in elk geval! Dus tot eind februari. Ik kan daar wel langer blijven, maar wil dat eigenlijk niet... (verschillende redenen, beetje te lang om op te noemen), dus ga nu hard op zoek naar een kamer vanaf 1 maart tot eind juli :-)

Maar eens kijken of dat wat wordt! Nu heb ik in elk geval een soort van thuisbasis hier, en dat is best wel prettig.... Ik heb er alleen geen internet, dus dat wordt een beetje improviseren de komende tijd, maar... : Ik heb wel een Duits telefoonnummer nu! Een echte heuse duitse sim-kaart met eigen nummer, pre-paid, kortom, handig :-D

Naar iedereen met wie ik zo af en toe nog wel eens aan de telefoon hang, of voor wie het echt wel handig kan zijn heb ik het wel gemaild, maar mocht ik nou toch iemand vergeten zijn, of je denkt gewoon: 'goh, kon ik maar bellen...' Stuur me ff een mailtje, en je krijgt het nummer z.s.m. teruggestuurd/ge-smst enz. Oja, dat geldt voor mijn adres natuurlijk ook! Dat weet ik alleen zelf ook nog niet precies, dus dat kan wat langer duren...

Tot later maar weer!

Reacties

Reacties

Emina

Superrrrrrrrrr!!! Heel goed! Hopelijk vlakbij bibra! Kun je er ook koken? Natuurlijk zijn er ook andere opties (italiaan, halbes hänchen :-), mensa..

Groetjes!!

Tjitske

Hey! Vet goed! Gefeliciteerd! Dat heb je best wel snel geregeld.
liefs

Quirine

Hey! Ziet er mooi uit op de foto`s! Het is daar vast ook gezellig met al die sneeuw! Veel plezier en succes met alles!
XX,Quirine

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!