ellenzijm.reismee.nl

Canada!

Hier alvast enkele (....) foto's die ik in Canada gemaakt heb. Op de toestellen van sommige anderen staan ook nog foto's van momenten waarop ik er niet aan gedacht heb (grofweg alle momenten dat ik het druk had met accordeonspelen, oefenen enz enz.... Ik heb bijv. niet eens een foto van de concertzaal!), of gewoon hele leuke, originele of grappige foto's. Er zal dus nog wel eens een Canada 2 album verschijnen hoop ik... Voor nu: veel plezier hiermee!

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie