ellenzijm.reismee.nl

Het einde

Hallo allemaal!

De meesten weten het wel... maar voor de zekerheid: Ik ben weer terug in ons eigen natte kikkerlandje :-)
Vandaar ook dat er al zo'n tijd geen verhaal meer is geweest, al heb ik natuurlijk sinds Canada natuurlijk nog een hoop beleefd! Zo heeft Na Heong (viool) examen gedaan en hebben wij daar samen de Grand Tango van Piazzolla gespeeld. Erg gaaf om te doen! Het was in de Grote Zaal en de akoestiek daar is echt mooi!

Ook zijn Marieke en Raymond langsgekomen (zie foto's) en hebben we o.a. samen de WK-finale gekeken. Leuke sfeer (stomme wedstrijd natuurlijk, maja).
Verder heb ik natuurlijk mijn laatste accordeonlessen gehad (nog steeds even leuk als altijd, maar niet heel veel bijzonders over te melden) en hebben we met de accordeonklas samen alle Cadada foto's gekeken en daarna gebarbecued :-D Dat was een heeeeeeele leuke avond die zelfs door een grote onweersbui geen moment een dip kende! (Het was ook een hele lange avond, dus hoewel de dag erna voor de meesten de laatste Würzburg-dag was, hebben we toen alleen 's avonds even een uurtje gekletst met een ijsthee-tje erbij en dat was het).
Ze hadden samen een fotoboek voor me gemaakt! Met zegmaar hoogtepunten van onze avonturen van dit half jaar, gewoon leuke foto's, foto's met een langer verhaal erachter en natuurlijk een leuke tekst erin. Heel erg mooi, leuk en lief van ze! Wie het nog eens wil zien is welkom natuurlijk...

En daarna.... ben ik naar een Seminarweek in Ottweiler geweest! Daar heb ik heel veel les gehad van Inaki Alberdi (was geweldig!) en ook twee lessen van Matti Rantanen (ook erg gaaf), heel veel plezier gehad, heel veel hele goede accordeonisten leren kennen, dus ook daar ben ik met een hoop inspiratie en nieuwe invloeden van naar huis gekomen.

Tja, en nu begint alles hier weer, maar dat hoort hier niet thuis.

Bedankt voor het lezen van mijn Weblog! Ik vond het super om zulke leuke reacties te krijgen, om lekker alles te kunnen vertellen wat ik beleefde en af en toe van mensen te horen dat ze alles volgden van wie ik het helemaal niet zo verwacht had. Dat vond ik één van de leukste verrassingen :-)
Dit was alweer het laatste verhaal. Op dit moment ben ik opzoek naar een kamer in Enschede, om het komende jaar onderdak te hebben. En wat er daarna gebeuren gaat? Wie zal het zeggen... Ik heb ideeën, maar weet het nog niet zo definitief allemaal.

Tot ziens allemaal, en misschien (of waarschijnlijk) tot gauw!

Groetjes,
Ellen

Reacties

Reacties

Emina Niksic

ik heb je verhalen met plezier gelezen, alsof ik er zelf soms even weer was! Ik ben zo blij voor je dat je dit alles hebt mogen meemaken en wens je het allerbeste met wat je nog gaat doen! Bis bald!

Margreet

Het was fijn je belevenissen te lezen en dit half jaar zul je nooit vergeten. En 't is hier ook wel leuk; echt wel.

Petra

Hoi Ellen,
Leuk om je belevenissen te hebben gevolgd. Zo te lezen heb je een heleboel geleerd en inspiratie opgedaan; lijkt me zo heerlijk! Succes komend jaar (laat je weten wanneer je examen is? Als ik kan, kom ik zeker luisteren!).
Groetjes, Petra

Rob

Goede afsluiter! Was een mooi halfjaar, en het was leuk om het allemaal te lezen. Tot woensdag, dan hebben we het er nog wel over!

Groeten,
Rob

Willie

Hallo Ellen.
het was erg leuk je te "volgen". Heel veel succes verder (gaat zeker lukken) en hoop je snel weer eens te horen spelen.

Svenja

Ha el :) wat een mooie afsluiter! Was leuk om zo af en toe even te kunnen lezen hoe het in Wurzburg en omstreken ging, en de foto's spraken voor zich ;) maar ook wel weer erg gezellig om je af en toe live te spreken!
Wat betreft dit weblog, heeft me veel goeie ideeen opgeleverd voor het geval ik nog eens in het buitenland belandt :) thanks!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!